tymczasowo mało Marsa od clrk

path4568Witajcie! Pisze do Was założyciel bloga. Jestem też autorem większości tekstów, choć nie wszystkich. Co bardzo mnie, swoją drogą, cieszy. Wiele miesięcy temu dołączył do nas Rafał, który chociaż mniej doświadczony bardzo chętnie dzieli się swoimi wiadomościami z tej strony internetu.  Jego obecność tutaj pozwala mi wierzyć że kiedyś znajdzie się więcej redaktorów chętnych do tworzenia tej strony.

Mam nadzieję, że wyręczy mnie w sprawach bieżących. Przy okazji, po raz kolejny zwracam się z prośbą/propozycją – dołączcie do nas! Miło strasznie czytać Wasze komentarze, mam wrażenie że powstała tutaj mała społeczność marsjańska i mocno wierzę, że chcielibyście, żeby ona przetrwała. Ja tak mam 🙂 Btw, jestem z Polski i tutaj mieszkam. Jestem lekko głuchy i pewnie dlatego mam takie nietypowe sposoby na spędzanie wolnego czasu (pisanie bloga). Trzymam w domu jamnika i mam nadzieję, że kiedyś wstawię swojego awatarka do rubryki „o autorach”, jeśli taka powstanie.

A więc smutna prawda. Tymczasowo muszę zawiesić pisanie newsów i artykułów.  Zwyczajnie się nie rozdwoję! Nie zrozumcie mnie źle, ale od pewnego czasu nie piszę tego co chcę (a było warto!). Oprócz życia prywatnego i jakichś tam obowiązków zawodowych doszła mi S.E.S.J.A.* Dlatego do końca miesiąca i na kawałek lutego biorę wolne i jeśli coś napiszę to chyba przypadkiem 🙂

Pozdrawiam międzyplanetarnie i do zobaczenia!

PS. Do wiadomości pewnych zainteresowanych osób, gdyby zapomnieli, dodaję do o stronie notkę o prawach autorskich.

*System Eliminacji Słabych Jednostek Akademickich

3 thoughts on “tymczasowo mało Marsa od clrk

  1. No szkoda, ale fani tego bloga zapewne zrozumieja, sam bym chetnie pisal newsy, ale bardziej o astrobiologii 😉 niestety czasu rowniez na to malo, ale moze kiedys, pozdrawiam i czekam na powrot 🙂

Skomentuj

