[MSL]Łazik Curiosity jest już w kolejnej lokalizacji badań

SHORT NEWS

Pobieżnie i bardzo skrótowo (sorry za taki lapidarny post z głupim nagłówkiem) podzielę sie z Wami nowością dnia dzisiejszego – nasz ulubiony łazik, z niewielką pomocą pilotów z Jet Propulsion Laboratory dokołał się w okolice Waypoint 4. Mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli bo tak jak ja śledzicie losy robota przez internetowe serwisy.
Nowa lokalizacja leży u zbiegu 4 różnych składników materii interesującej naukowców z zespołu prof. Grotzingera i geologowie z całą pewnością już teraz mają ręce pełne roboty. Bardzo możliwe, ż te twardsze skały w Kimberley Curiosity potraktuje swoim słynnym wiertłem.

W niedługim czasie podzielę się czymś nowym na ten temat a póki co – dzięki za obecność i pomoc w budowaniu strony 😉

9 thoughts on “[MSL]Łazik Curiosity jest już w kolejnej lokalizacji badań

  1. „Mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli bo tak jak ja śledzicie losy robota przez internetowe serwisy.”
    No ja właśnie śledzę przez internetowy serwis, a dokładnie twój serwis, i nie wiem co masz na mysli 😛

Skomentuj

